Математичний брейн-ринг

2020-11-17

/Files/images/breyn_ring-_1_-1980x1080.jpg

Захід був проведений з метою розвитку інтересу до математики та тяги до знань; розвитку логічного мислення, кмітливості, вмінь та навичок міркування, свідомого ставлення до здобуття знань, вміння знаходити вихід із нестандартної ситуації; виховування цілеспрямованості, упевненості у собі, уваги, самостійності; впровадження інтерактивних технологій на уроках математики.

У грі брали участь учні 8-9 класу. Вони об’єднались у дві команди. Кожна команда обрала капітана. Завдання команд було розв’язувати нестандартні задачі, підібрані вчителем. На обговорення запитання відводилось по 1 хв. Команда, яка першою повідомляла правильну відповідь, отримувала відповідну до конкурса кількість балів.

Кiлькiсть переглядiв: 79

Коментарi