/Files/images/батьки.png

Пам’ятка для батьків з правового виховання

Дитина буде поважати права інших людей, якщо її права будуть поважатися, якщо вона сама буде складати правила поведінки і нести за них відповідальність.

Коли порушуються права дитини?

· Коли немає безпеки для її життя та здоров”я.
· Коли її потреби ігноруються.
· Коли по відношенню до дитини спостерігаються випадки насильства або приниження.
· Коли порушується недоторканість дитини.
· Коли дитину ізолюють.
· Коли дитину залякують.
· Коли вона не має права голосу у процесі прийняття важливого для сім”ї рішення.
· Коли вона не може вільно висловлювати свої думки та почуття.
· Коли її особисті речі не є недоторканими.
· Коли її використовують у конфліктних ситуаціях з родичами.
· Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей.

Як реагує дитина на порушення її прав?

· Їй стає важко спілкуватися з однолітками і дорослими (вона грубить, блазнює, б”ється, замикається в собі і т.д.)
· Її турбує особиста безпека і любов до неї.
· Вона часто буває в поганому настрої.
· Може втекти з дому.
· Може приймати наркотики або алкоголь.
· Може робити спроби суіциду (замаху на своє життя).

Де я можу дізнатись про права своїх дітей? До кого звернутися?

· Загальна Декларація прав людини, прийнята Генеральною Асамблеєю ООН 10.12.1948 року.

· Конвенція про права дитини прийнята Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.1989 року.

· „Перші кроки”. Посібник для початкового вивчення прав людини. AmnestyInternational. EastonStr. London.

· Настільна книга для молоді „Твої права”. Міжнародна ліга прав дітей та молоді. Київ 1999 р.

· Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96

· Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8, тел. 228-87-83

· Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68

Пам’ятка для батьків

1. Ніколи не займайтесь „виховною роботою” у поганому настрої.

2. Чітко визначте, що ви хочете від дитини ( і поясніть це їй), а також дізнайтесь, що вона думає з цього приводу.

3. Надайте дитині самостійність, не контролюйте кожен її крок.

4. Не підказуйте готового рішення, а показуйте можливі шляхи до нього і розглядайте з дитиною її правильні і неправильні, доцільні і недоцільні кроки до мети.

5. Не пропустіть моменту, коли досягнуто перші успіхи. Відмітьте їх.

6. Вкажіть дитині на допущену помилку, щоб вона осмислила її.

7. Оцінюйте вчинок, а не особистість. Пам’ятайте: сутність людини і її окремі вчинки – не одне й те саме.

8. Дайте дитині відчути (посміхніться, доторкніться), що співчуваєте їй, вірите в неї, не зважаючи на помилку.

9. Виховання – це наступність дій.

10. Вихователь повинен бути твердим, але добрим.

/Files/images/006.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 281

Коментарi